Erasmus projekti
Javni poziv za odabir sudionika za job shadowing
Rok je 8.1.2024. godine.
Erasmus+ KA1 projekt “Let’s Aspire to Create”
Ravnatelj OŠ Pujanki i učiteljica engleskog i talijanskog jezika, Marija Čarija Agoli su sudjelovali na stručnom usavršavanju “Build Your App”, koju je organizirala ustanova Europass Teacher Academy u Dublinu, od 19.-24. ožujka 2018. Edukacija je dio drugog Erasmus+ KA1 projekta naše škole “Let’s Aspire to Create”, čija je kordinatorica učiteljica razredne nastave, Marijana Šundov.
Ciljevi projekta su: usvajanje digitalnih vještina, razvijanje kompetencija stranog jezika, razvijanje prezentacijskih vještina, razvijanje poduzetničkih vještina te razvijanje matematičke pismenosti.
Ciljevi navedenog stručnog usavršavanja se poklapaju sa ciljevima projekta. Na spomenutoj edukaciji, ravnatelj i učiteljica su upoznali načine korištenja platforme MIT APP INVENTOR te dizajniranje aplikacija od niže prema višim razinama. Na taj način su instalirali aplikacije za kalkulator i GPS lokator.
Usvojena stručna znanja će prenijeti kolegama na radionicama i stručnim aktivima.
Učiteljice iz OŠ Pujanki na Erasmus KA1 seminaru u Berlinu
Učiteljica razredne nastave Marijana Šundov i školska knjižničarka Ika Koprčina iz OŠ Pujanki, Split sudjelovale su na stručnom usavršavanju u Berlinu “Project Based Learning – Setup, Integration and reflection”, od 11.3.-18.3.2018. Dio je to Erasmus Ka1 projekta škole, kojemu je učiteljica Šundov oordinator. Seminar je pohađalo 17 nastavnika iz Europe (Makedonije, Cipra, Španjolske, Poljske). Prvi dan je započeo uvodnim predavanjem o samom pojmu PBL (Project Based Learning), koje treba razlikovati od projektnog učenja. Uslijedila su predstavljanja svih nazočnih, radionice, rasprave i dijeljenja međusobnih iskustava.
Temeljne odrednice PBL- a su postavljanje tzv “driving question”, ključnog pitanja kojim se postavlja krajnji cilj i rezultat projekta, kojeg potom učenici istražuju na način da ne mogu pronaći odgovor na internetu već iziskuje učenikov angažman i kritičko razmišljanje. Prilikom ovakvog načina rada u kojem je učitelj samo vodič, a učenici aktivni sudionici nastavnog procesa, učitelj treba napraviti temeljitu pripremu i planiranje projekta i postaviti jasne ishode. Jako je važno koristiti evalucaiju, ne samo na kraju, već kroz cijelo trajanje projekta. Budući da je krovna tema ovog Erasmus Ka1 projekta Poduzetništvo, Šundov i Koprčina su osmislile poduzetnički eTwinning projekt s kolegicama iz Makedonije u kojem će učenici istraživati o uskrsnim običajima, izrađivati uskrsne ukrase zajedno s roditeljima koje će potom prodavati s ciljem kupnje nekoliko tableta za kvalitetniju i zanimljiviju nastavu. Seminar je zaključen u veselom tonu, podjelom certifikata i brojnim novim prijateljstvima i mogućnostima za suradnjom na budućim projektima.
Eramsus+ KA1 projekt
Učiteljica razredne nastave Marijana Šundov i nastavnica engleskog jezika Marija Čarija Agoli su uspješno privele kraju svoje jednogodišnje međunarodne e-Twinning projekte “Far or Close?” te “Let’s be e-Citizen”, koji su dio Eramsus+ KA1 projekta naše škole “Empowered Learning for Enhanced Teaching”, a promiču inkulziju učenika i aktivno korištenje web alata.
„Plickers“- web alat
Učiteljica 4.a Marijana Šundov je na Aktivu RN održanom 24.siječnja 2017. predstavila „Plickers“- web alat za izradu grupnih kvizova, individualnih provjera znanja, anketa…, pomoću kojeg na najbrži mogući način učitelj može dobiti povratnu informaciju o znanju svakog učenika,a djeca se zabavljaju učeći istovremeno.
Alat je isproban u 4.a razredu i učenici su izvrsno reagirali. Redovito ga koristimo u nastavi, posebice na satovima PID.
Promicanje web alata u nastavi je dio Eramsus+ KA1 projekta naše škole.
KA1 Erasmus + projekt ” Empowered Teaching for Enhanced Learning” i eTwinning projekti: “Let’s be e-citizens” i “Far and Close”
Ka1 Erasmus + projekt ” Empowered Teaching for Enhanced Learning” i eTwinning projekti: “Let’s be e-citizens” i “Far and Close” odvijaju se prema planu.
Učenici sudjeluju u radionicama povezanim sa engleskim jezikom, predmetnom nastavom, informatikom.
Aktivnosti uz božićne i novogodišnje blagdane su završene, poslane su dobre želje, online i u papirnatom obliku.
Primjer dobre prakse: Stručno usavršavanje učiteljica u inozemstvu iz inkluzivne pedagogije
Učiteljice Marijana Šundov i Marija Čarija-Agoli sudjelovale su na seminaru iz inkluzivne pedagogije koji se održao od 22.-26 kolovoza 2016. godine u Isthmiji, u Grčkoj.
Dio je to prve planirane mobilnosti Erasmus+ KA1 projekta – Mobilnost osoblja u svrhu podučavanja i osposobljavanja.