Erasmus projekti

Erasmus+ KA1 projekt  “Let’s Aspire to Create”

Ravnatelj OŠ Pujanki i učiteljica engleskog i talijanskog jezika, Marija Čarija Agoli su sudjelovali   na stručnom usavršavanju “Build Your App”,  koju je organizirala ustanova Europass Teacher Academy u Dublinu, od 19.-24. ožujka 2018. Edukacija je dio drugog Erasmus+ KA1 projekta naše škole “Let’s Aspire to Create”, čija je kordinatorica učiteljica razredne nastave, Marijana Šundov.

Ciljevi projekta su: usvajanje digitalnih vještina, razvijanje kompetencija stranog jezika, razvijanje prezentacijskih vještina, razvijanje poduzetničkih vještina te razvijanje matematičke pismenosti.

Ciljevi navedenog stručnog usavršavanja se poklapaju sa ciljevima projekta. Na spomenutoj edukaciji, ravnatelj i učiteljica su upoznali načine korištenja platforme MIT APP INVENTOR te dizajniranje aplikacija od niže prema višim razinama. Na taj način su instalirali aplikacije za kalkulator i GPS lokator.

Usvojena stručna znanja će prenijeti kolegama na radionicama i stručnim aktivima.

Učiteljice iz OŠ Pujanki na Erasmus KA1 seminaru u Berlinu

Učiteljica razredne nastave Marijana Šundov i školska knjižničarka Ika Koprčina iz OŠ Pujanki, Split sudjelovale su na stručnom usavršavanju u Berlinu “Project Based Learning – Setup, Integration and reflection”, od 11.3.-18.3.2018. Dio je to Erasmus Ka1 projekta škole, kojemu je učiteljica Šundov  oordinator. Seminar je pohađalo 17 nastavnika iz Europe (Makedonije, Cipra, Španjolske, Poljske). Prvi dan je započeo uvodnim predavanjem o samom pojmu PBL (Project Based Learning), koje treba razlikovati od projektnog učenja. Uslijedila su predstavljanja svih nazočnih, radionice, rasprave i dijeljenja međusobnih iskustava.

Temeljne odrednice PBL- a su postavljanje tzv “driving question”, ključnog pitanja kojim se postavlja krajnji cilj i rezultat projekta, kojeg potom učenici istražuju na način da ne mogu pronaći odgovor na internetu već iziskuje učenikov angažman i kritičko razmišljanje. Prilikom ovakvog načina rada u kojem je učitelj samo vodič, a učenici aktivni sudionici nastavnog procesa, učitelj treba napraviti temeljitu pripremu i planiranje projekta i postaviti jasne ishode. Jako je važno koristiti evalucaiju, ne samo na kraju, već kroz cijelo trajanje projekta. Budući da je krovna tema ovog Erasmus Ka1 projekta Poduzetništvo, Šundov i Koprčina su osmislile poduzetnički eTwinning projekt s kolegicama iz Makedonije u kojem će učenici istraživati o uskrsnim običajima, izrađivati uskrsne ukrase zajedno s roditeljima koje će potom prodavati s ciljem kupnje nekoliko tableta za kvalitetniju i zanimljiviju nastavu. Seminar je zaključen u veselom tonu, podjelom certifikata i brojnim novim prijateljstvima i mogućnostima za suradnjom na budućim projektima.

Eramsus+ KA1 projekt

Učiteljica razredne nastave Marijana Šundov i nastavnica engleskog jezika Marija Čarija Agoli su uspješno privele kraju svoje jednogodišnje međunarodne  e-Twinning projekte “Far or Close?” te “Let’s be e-Citizen”, koji su dio Eramsus+ KA1 projekta  naše škole “Empowered Learning for Enhanced Teaching”, a promiču inkulziju učenika i aktivno korištenje web alata. 

„Plickers“- web alat

Učiteljica 4.a Marijana Šundov je na Aktivu RN održanom 24.siječnja 2017. predstavila „Plickers“- web alat za izradu grupnih kvizova, individualnih provjera znanja, anketa…, pomoću kojeg na najbrži mogući način učitelj može dobiti povratnu informaciju o znanju svakog učenika,a djeca se zabavljaju učeći istovremeno.

    

Alat je isproban u 4.a razredu i učenici su izvrsno reagirali. Redovito ga koristimo u nastavi, posebice na satovima PID.

 

Promicanje web alata u nastavi je dio Eramsus+ KA1 projekta naše škole.

KA1 Erasmus + projekt ” Empowered Teaching for Enhanced Learning” i eTwinning projekti: “Let’s be e-citizens” i “Far and Close”

Ka1 Erasmus + projekt ” Empowered Teaching for Enhanced Learning” i eTwinning projekti: “Let’s be e-citizens” i “Far and Close” odvijaju se prema planu. 

Učenici sudjeluju u radionicama povezanim sa engleskim jezikom, predmetnom nastavom, informatikom. 

Aktivnosti uz božićne i novogodišnje blagdane su završene, poslane su dobre želje, online i u papirnatom obliku.

Primjer dobre prakse: Stručno usavršavanje učiteljica u inozemstvu iz inkluzivne pedagogije

Učiteljice Marijana Šundov i Marija Čarija-Agoli sudjelovale su na seminaru iz inkluzivne pedagogije koji se održao od 22.-26 kolovoza 2016. godine u Isthmiji, u Grčkoj.

Dio je to prve planirane mobilnosti  Erasmus+ KA1 projekta – Mobilnost osoblja u svrhu podučavanja i osposobljavanja. 

Skip to content