preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

       

JUTRO
    1. sat:    08:00 - 08:40
    2. sat:    08:45 - 09:25
    3. sat:    09:30 - 10:10
    odmor    10:10 - 10:25
   4. sat:    10:30 - 11:10
    5. sat:    11:15 - 11:55
    6. sat:    12:00 - 12:40

  POSLIJEPODNE
    1. sat:    14:00 - 14:40
    2. sat:    14:45 - 15:25
    3. sat:    15:30 - 16:10
    odmor    16:10 - 16:25
   4. sat:    16:30 - 17:10
    5. sat:    17:15 - 17:55
    6. sat:    18:00 - 18:40

Novinarska grupa

 

 

 

 

 

 

za ulaz klikni na sliku ...

 

Na ovoj stranici objavljivat će mo materijale vezane za projekte u kojima sudjeluju naši učenici i djelatnici.


 Erasmus+ KA1 projekt  “Let’s Aspire to Create”

Ravnatelj OŠ Pujanki i učiteljica engleskog i talijanskog jezika, Marija Čarija Agoli su sudjelovali   na stručnom usavršavanju “Build Your App”,  koju je organizirala ustanova Europass Teacher Academy u Dublinu, od 19.-24. ožujka 2018. Edukacija je dio drugog Erasmus+ KA1 projekta naše škole “Let’s Aspire to Create”, čija je kordinatorica učiteljica razredne nastave, Marijana Šundov.

          

Ciljevi projekta su: usvajanje digitalnih vještna, razvijanje kompetencija stranog jezika, razvijanje prezentacijskih vještina, razvijanje poduzetničkih vještina te razvijanje matematičke pismenosti.

 

Cilevi navedenog stručnog usavtšavanja se poklapaju sa ciljevima projekta. Na spomenutoj edukaciji, ravnatelj i učiteljica su upoznali načine korištenja platforme MIT APP INVENTOR te dizajniranje aplikacija od niže prema višim razinama. Na taj način su instalirali aplikacije za kalkulator i GPS lokator.

Usvojena stručna znanja će prenijeti kolegama na radionicama i stručnim aktivima.

 


    UČITELJICE IZ OŠ PUJANKI NA ERASMUS KA1 SEMINARU U BERLINU

Učiteljica razredne nastave Marijana Šundov i školska knjižničarka Ika Koprčina iz OŠ Pujanki, Split sudjelovale su na stručnom usavršavanju u Berlinu "Project Based Learning – Setup, Integration and reflection", od 11.3.-18.3.2018. Dio je to Erasmus Ka1 projekta škole, kojemu je učiteljica Šundov  oordinator. Seminar je pohađalo 17 nastavnika iz Europe (Makedonije, Cipra, Španjolske, Poljske). Prvi dan je započeo uvodnim predavanjem o samom pojmu PBL (Project Based Learning), koje treba razlikovati od projektnog učenja. Uslijedila su predstavljanja svih nazočnih, radionice, rasprave i dijeljenja međusobnih iskustava.

      

Temeljne odrednice PBL- a su postavljanje tzv "driving question", ključnog pitanja kojim se postavlja krajnji cilj i rezultat projekta, kojeg potom učenici istražuju na način da ne mogu pronaći odgovor na internetu već iziskuje učenikov angažman i kritičko razmišljanje. Prilikom ovakvog načina rada u kojem je učitelj samo vodič, a učenici aktivni sudionici nastavnog procesa, učitelj treba napraviti temeljitu pripremu i planiranje projekta i postaviti jasne ishode. Jako je važno koristiti evalucaiju, ne samo na kraju, već kroz cijelo trajanje projekta. Budući da je krovna tema ovog Erasmus Ka1 projekta Poduzetništvo, Šundov i Koprčina su osmislile poduzetnički eTwinning projekt s kolegicama iz Makedonije u kojem će učenici istraživati o uskrsnim običajima, izrađivati uskrsne ukrase zajedno s roditeljima koje će potom prodavati s ciljem kupnje nekoliko tableta za kvalitetniju i zanimljiviju nastavu. Seminar je zaključen u veselom tonu, podjelom certifikata i brojnim novim prijateljstvima i mogućnostima za suradnjom na budućim projektima.


Učenici 1.B razreda u sklopu projekt „Zajedničkim snagama dolazimo do uspjeha“ na satu INE (izvannastavne aktivnosti) izradili su slikovnicu. 

Na satu  lektire    učenike  je potakla  priča „Pale sam na svijetu“   za izradu  slikovnice.  Učenici su crtali  događaje iz priče „Pale sam na svijetu“ te kreativno oblikovali sadržaj slikovnice.

       

Spretne dječje radove uvezala je njihova učiteljica Ana Alujević Grgas.


Projekt 1.B: Zajedničkim snagama dolazimo do uspjeha.

Učenici 1.B razreda nastavljaju rad u projektu Zajedničkim snagama dolazimo do uspjeha na satu Izvannastavne aktivnosti INE.

Učenici su dobili zadatak tušem povlačiti različite vrste crta (po toku i karakteru) te izraditi deblo i grane.

Pojedinačni radovi nisu mogli stvoriti zanimljivu sliku, ali kad su se učenički radovi povezali i spojili u cjelinu dobili smo zanimljivo Drvo prijateljstva.

                                                     Pripremila učiteljica Ana Alujević Grgas


Projekt GOO:  Zajedničkim snagama do uspjeha

Dana 21. prosinca 2017. učenici 1.b razreda s učiteljicom Anom sudjelovali su u Plesu s anđelima. Međusobno su se družili i plesali te pokazali kako ne treba mnogo kako bi zajedničkim snagama razveseliti bližnje.                

Pripremila: Ana Alujević Grgas


Izložba učeničkih likovnih radova na temu Volim baku i djeda učenika 1.B razreda OŠ Pujanki održana je u  listopadu i studenom 2017. godine u Udruzi Mi u Splitu na Dražancu povodom Međunarodnog dana starijih osoba.

Izložba je održana u okviru projekta Zajedničkim snagama dolazimo do uspjeha.

Projekt provode učenici 1.B razreda s učiteljicom Anom Alujević Grgas.


 Učiteljica Marijana Šundov na mediteranskom eTwinning seminaru u Francuskoj

Učiteljica razredne nastave Marijana Šundov sudjelovala je na eTwinning seminaru u Montpellieru, Francuska , pod nazivom 'Umrežavanje s kolegama iz zemalja mediteranske regije' održanom od 6. do 8. listopada 2017.g., kao jedna od tri predstavnika iz Hrvatske, uz učiteljicu Draženku Kolonić i knjižničara Dejana Šiptara, a seminaru je nazočila i predstavnica Agencije za mobilnost i programe EU Tea Režek.

Seminar je okupio motivirane učitelje iz raznih europskih zemalja s jednakim ciljem – pronalaskom partera za provođenje zajedničkog eTwinning projekta. U sklopu seminara provodile su se radionice s ciljem detaljnijeg upoznavanja eTwinning platforme, posebice Twinspace sučelja, centralnog mjesta za provođenje zajedničkih  projekata.

                              

Učiteljica Šundov je predstavila svoju projektnu ideju „Igre naših predaka“. Projekt je naišao na veliku zainteresiranost od strane partnera, stoga je podijeljen u 3 grupe koje će raditi na istoj projektnoj ideji, ali na odvojenim Twinspace platformama. Učiteljica je tako uspostavila partnerske odnose s predstavnicima iz Francuske i Španjolske. Učenici će radom na zajedničkim projektnim aktivnostima učiti o sigurnosti na internetu, istraživati tradicionalne zaboravljene igre na igralištu, demonstrirati ih partnerskim zemljama putem videa i ostalih web alata. To su samo neke od niza aktivnosti.  Krajnji cilj je organizacija Mini olimpijade na kojoj će učenici igrati igre svojih partnera, a vidljivi rezultat projekt će biti izrada e-knjige tradicionalnih igara svih partnerskih zemalja.

Učiteljici je ovo jedan od četiri eTwining projekta u kojima sudjeluje u ovoj školskoj godini. Uz to, učiteljica je  koordinator novog Erasmus KA1 projekta Oš Pujanki „Let's aspire to create!“, uz postojeći KA1 projekt „Empowered Teaching for Enhanced Learning“ u kojem sudjeluje i kojeg s koordinatoricom i kolegicom Marijom Čarijom Agoli uspješno privodi kraju. 


Učenici 1.B razreda sudjeluju u projektu Zajedničkim snagama dolazimo do uspjeha. Dlanovim  su ukrasili stablo  na razrednom panou.  Pokazali su kako zajedničkim  trudom i uvažavanjem dolaze do uspjeha, pružajući dlan prijateljstva.

 Pripremila učiteljica Ana Alujević Grgas

 
     
 
                                                       

Etwinning project Let’s be e-citizens!

Tijekom prošle školske godine učiteljica engleskog i talijanskog, Marija Čarija Agoli, je provodila  projekt “Let’s be e-citizens!” sa učiteljicama  iz Hrvatske iz OŠ Brodarica, OŠ Jastrebarsko  i učiteljicama iz Španjolske, Srbije, Grčke i Italije.

Projektom smo osnažili digitalne kompetencije učenika s posebnim naglaskom na sigurnost na internetu, autorska prava te komunikaciju i suradnju.  Također smo ojačali kompetenciju stranog jezika i prezentacijske vještine. Ispitali smo učestalost i načine korištenja interneta, osobnu i školsku dostupnost digitalne opreme učenicima u različitim zemljama. Učili smo o kulturama i običajima drugih europskih zemalja. U projektu su sudjelovali učenici 6d razreda.

Kao finalni proizvod izdvajamo elektronsku knjigu o dobrom virusu Goody-u , čiju priču su u potpunosti osmislili, likovno oblikovali I snimili učenici. O priči piše portal za učitelje “Školski portal”, 26. kolovoza 2017. (https://www.skolskiportal.hr/clanak/8271-ucionice-bez-zidova/

Obilježavanje Dana Europe sa projektnim partnerima:https://youtu.be/SlLxQDLGgJs


Eramsus+ KA1 projekt

Učiteljica razrg projekte "Far or Close?" te "Let's be e-Citizen", koji su dio Eramsus+ KA1 projekta  naše škole "Empowered Learning for Enhanced Teaching", a promiču inkulziju učenika i aktivno korištenje web alata. edne nastave Marijana Šundov i nastavnica engleskog jezika Marija Čarija Agoli su uspješno privele kraju svoje jednogodišnje međunarodne  e-Twinnin


ODRŽANA eTwinning RADIONICA ZA UČENIKE OŠ PUJANKI Vijest ima dokument u privitku

Učiteljica i koordinatoeica Erasmus+ KA1 projekta: ”Empowered Teaching for Enhanced Learning,”, Marija ČarijaAgoli, održala je dana 10.svibnja radionicu za učenike 7. razreda. Radionica je u skladu s ciljevima projekta,od kojih je jedan  i jačanje digitalne kompetencije. Na radionici su učenici naučili kako izraditi kratki film upotrebom aplikacije ”STOP MOTION” na pametnim telefonima i  tabletima.


eTwinning radionica profesionalnog usavršavanja “Creative and Cultural Education”, Minhen, 4.-6. svibnja 2017.

      

Učiteljica engleskog i talijanskog jezika iz OŠ Pujanki, Split, Marija Čarija Agoli sudjelovala je na stručnom usavršavanju- Professional Development Workshop- Creative and Cultural Education u Njemačkoj, Minhenu. Na poziv na natječaj Agencije za mobilnost i programe EU ,ispunila je aplikaciju kojom joj je odobreno sudjelovanje na eTwinning radionici.  eTwinning je platforma za učitelje na kojoj se razmjenjuju iskustva sudjelujući u forumima i grupama, rade projekti sa kolegama iz drugih škola, sudjeluju na mrežnim edukacijama i seminarima.

Na radionici su sudjelovali učitelji 24 zemalja, a svaki sudionik  na 4 izabrane radionice. Još petero sudionika je bilo iz Hrvatske: Martina Jalšovec (Podturen), Petar Nikolić (Metković), Lana Margetić (Zagreb), Gordana Dragušica (Osijek) te predstavnica AMPEUA Tea Režek.

Ciljevi ovog usavršavanja su: probuditi kreativnost kod učitelja i učenika kako bi se osigurao dinamičniji pristup poučavanju i učenju sadržaja iz glazbene, filmske i opće kulture putem aplikacija na pametnim telefonima i tabletima, objasniti principe međunarodne suradnje na  eTwinning i Erasmus projektima.

Obrazovanje o kulturi pridonosi emotivnom i socijalnom razvoju djece i mladih te im pomaže integrirati se u društvo , tj, doprinosi boljoj socijalnoj inkluziji.

Učiteljica će organizrati radionice za učenike i učitelje te im prenijeti znanja stečena na radionici. Također će pokrenuti eTwinning projekt sa školama iz Hrvatske, Slovenije, Belgije i Grčke.


eTwinning projekt


Učenici 4.a razreda s učiteljicom Marijanom Šundov ovu školsku godinu aktivno sudjeluju u eTwinning projektu sa parterima iz Poljske, Turske i Cipra. Više o ciljevima projekta i aktivnostima pogledajte na sljedećoj poveznici:
https://magic.piktochart.com/output/20179123-etwinning-projekt-far-or-close


„Plickers“- web alat

Učiteljica 4.a Marijana Šundov je na Aktivu RN održanom 24.siječnja 2017. predstavila „Plickers“- web alat za izradu grupnih kvizova, individualnih provjera znanja, anketa..., pomoću kojeg na najbrži mogući način učitelj može dobiti povratnu informaciju o znanju svakog učenika,a djeca se zabavljaju učeći istovremeno.

   

Alat je isproban u 4.a razredu i učenici su izvrsno reagirali. Redovito ga koristimo u nastavi, posebice na satovima PID.

   

Promicanje web alata u nastavi je dio Eramsus+ KA1 projekta naše škole.


Ka1 Erasmus + projekt " Empowered Teaching for Enhanced Learning" i eTwinning projekti: "Let's be e-citizens" i "Far and Close"

Ka1 Erasmus + projekt " Empowered Teaching for Enhanced Learning" i eTwinning projekti: "Let's be e-citizens" i "Far and Close" odvijaju se prema planu. 

Učenici sudjeluju u radionicama povezanim sa engleskim jezikom, predmetnom nastavom, informatikom. 

     

Aktivnosti uz božićne i novogodišnje blagdane su završene, poslane su dobre želje, online i u papirnatom obliku.


E-TWINNING KONFERENCIJA „Project Quality“ KONTAKTNI SEMINAR U POLJSKOJ

Agencija za mobilnost i programe EU je početkom rujna ove godine oglasila e-Twinning natječaje, između ostalih i ovaj koji mi je, kao više-manje iskusnoj „e-twinerici“bio najzizazovniji – Kvaliteta projekata u Krakowu, u Poljskoj. Napisala sam prijavni obrazac, napravila motivacijski video u alatu Sway i s nestrpljenjem čekala rezultate, koji su bili, na moju sreću, pozitivni. Za ukupno četvero sudionika iz Hrvatske iz osnovnih i srednjih škola su odobrena financijska sredstva za odlazak na ovu konferenciju.

Na konferenciju sam se uputila 20. listopada, te je trajala do 23. listopada 2016. Godine,a pohađala su je ukupno 62 sudionika iz raznih zemalja Europe: Turske, Poljske, Malte, Mađarske, Francuske, Cipra, Bugarske i Hrvatske. 

Prvi dan seminara je započeo svečanom dobrodošlicom  i predavanjem prof. Wiktora Askansasa o pogreškama koje treba izbjegavati u provedbi projekta, nakon čega je uslijedio eTwinning kviz kojeg je vodio Pawel Czaplinski. Zatim su uslijedile aktivnosti za međusobno upoznavanje sudionika i pronalazak partnera sa sličnim interesima za provedbu zajedničkog projekta. Tako je formirano sedam timova sa sličnim interesima.

  

Drugi dan seminara su  organizirane izvrsne radionice koje su sudionici pohađali podijeljeni u timove: „Quality Labels“, „eTwinning platform for advanced“, „Misic is love in search of a word“, „Student competences“,“ Student motivation“ i „Coding with eTwinning“ , na kojima su sudionici bili osnaženi mnogima alatima, idejama i sugestijama za još uspješniju provedbu eTwinning projekata. Ovo je ujedno bio i najzanimljiviji dio konferencije. Posebno sam uživala u radionici kodiranja u programu Scratch, što svakako planiram iskoristiti sa svojim učenicima.

Treći dan seminara su prikazani primjeri dobre prakse u provedbi eTwinning projekta. Zatim su sudionici trebali pronaći partnere i isplanirati zajednički projekt.

Ja sam isplanirala projekt sa 2 učiteljice iz  Poljske (od kojih jedna radi s učenicima s poteškoćama), jednim učiteljem iz Turske i učiteljicom iz  Cipra. Projekt je registriran na eTwinning portalu i odobren te je spreman za provedbu.

Naziv projekta je: „Far or Close?“. Uključuje učenike između 10 i 11 godina, te će biti uključeni i učenici s poteškoćama. Bavit će se kulturnim razlikama među zemljama partnericama. Učenici će koristiti razne web 2.0 alate i međusobno će komunicirati i surađivati na zajedničkim temama. Ciljevi projekta su usmjereni na međusobno bolje upoznavanje učenika iz različitih europskih država, poticanje na korištenje engleskog jeziku u međusobnoj komunikaciji, povećanje tolerancije među učenicima prema drugim kulturama i tradicijama, korištenje web 2.0 alata i uključivanje učenika s poteškoćama u projektne aktivnosti. Projekt će trajati od listopada 2016. do svibnja 2017.  

Na kraju konferencije je uslijedilo prestavljanje svih  eTwinning projekata, podjela certifikata i zatvaranje seminara, te je uslijedio kulturni program i završna zajednička večera u centru Krakowa.

Konferencija je bila izvrsno organizirana, s divnim predavačima,a ono što je najbitnije – „izrodili“su se divni e-Twinning projekti, prijateljstva i suradnja među europskim učiteljima.

                                                            Marijana Šundov, Učiteljica RN,, OŠ Pujanki, Split


ETWINNING KONFERENCIJA U ATENI, 27.10.-29.10.2016.

Učiteljica Marija Čarija Agoli ,na poziv na natječaj Agencije za mobilnost i programe EU ,dobila je priliku sudjelovati na eTwinning konferenciji u Ateni. 

 Naziv konferencije je bio ”Digitalno građanstvo”, a namijenjena je  korisnicima eTwinning portala koji su zainteresirani pokrenuti e-  projekte s učiteljima iz Hrvatske i drugih europskih zemalja.   

Više pod opširnije...

    

 

 Svaki sudionik bio je obvezan sudjelovati na četiri radionice. Među ostalim, tu su bile jako korisne radionice učenice Matee Velnić i njene mentorice, Ane Pasarić iz Srednje strukovne škole Kralja Zvonimira na otoku Krku. “eTwinning in Classroom: Pupils’ Perspective” i radionica “eTwinning in Practice”. U prvoj navedenoj predstavljene su aktivnosti koje je škola izvršila sa drugim europskim školama u kojima su predstavljena gastronomska obilježja raznih država, a krajnji proizvod je bila knjiga recepata. Također je predstavljen i film o otoku Krku kojeg su izradili učenici srednje škole uz mentorstvo profesorice Ane Pasarić.

Druga radionica je također bila od velikog značaja za polaznike jer su predstavljeni nagrađeni eTwinning projekti. Polaznici radionice su na taj način dobili ideje za projekte, sugestije za upotrebu  raznih web alata te priliku upoznati  se sa budućim projektnim partnerima. U trećoj radioniciTeachers’ Digital Competence as a Lever for Students’ Digital Citizenship, kao i u četvrtoj  “Digital Skills for All” raspravljalo se o važnosti digitalnih kompetencija i područja u njima koja su potrebna razvijati.

Svi polaznici konferencije dužni su ostvariti eTwinning projekte sa partnerima iz europskih zemalja


Primjer dobre prakse: Stručno usavršavanje učiteljica u inozemstvu iz inkluzivne pedagogije

Učiteljice Marijana Šundov i Marija Čarija-Agoli sudjelovale su na seminaru iz inkluzivne pedagogije koji se održao od 22.-26 kolovoza 2016.godine u Isthmiji, u Grčkoj.

Dio je to prve planirane mobilnosti  Erasmus+ KA1 projekta - Mobilnost osoblja u svrhu podučavanja i osposobljavanja. 


 

 
E-dnevnik

Produženi boravak

Linkovi

     

        

            

 ictunastavi.blogspot.gr

 

       

Obavijesti o provedenim aktivnostima u okviru Erasmus+ projekata možete pronaći na ovoj poveznici:   https://live.etwinning.net/profile

Materijale s radionica Večeri matematike možete pronaći na sljedećem linku

Priloženi dokumenti:
Odluka Erasmus.pdf


Dokumenti MZOS





preskoči na navigaciju