preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

       

JUTRO
    1. sat:    08:00 - 08:45
    2. sat:    08:50 - 09:35
    3. sat:    09:40 - 10:25
    odmor    10:25 - 10:40
   4. sat:    10:45 - 11:30
    5. sat:    11:35 - 12:20
    6. sat:    12:25 - 13:10

  POSLIJEPODNE
    1. sat:    14:00 - 14:45
    2. sat:    14:50 - 15:35
    3. sat:    15:40 - 16:25
    odmor    16:25 - 16:40
   4. sat:    16:45 - 17:30
    5. sat:    17:35 - 18:20
    6. sat:    18:25 - 19:10

Priloženi dokumenti:
zadaci grafikoni a.xlsx

tjedan kodiranja

TJEDAN KODIRANJA

Europski tjedan kodiranja provodi se kao virtualni i potpuno besplatan događaj. Ova inicijativa promiče kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Ideja je učiniti programiranje vidljivijim svim uzrastima, pokazati kako oživjeti ideje kodom, demistificirati ove vještine i motivirati ljude na učenje. Škole na bilo kojoj razini i učitelji svih predmeta pozvani su na sudjelovanje u EU Code Week-u kako bi pružili priliku svojim učenicima da istražuju digitalnu kreativnost i kodiranje.

Kroz binarni sustav kodiranja upoznali su i pojam ”pixel” kao najmanji element ekrana od kojeg se tvore slike. Pomoću binarnih kodova izrađivali su pixel slike sa slovima I brojevima.

 

 

 

ČITANJEM DO ZVIJEZDA

Projekt za poticanje čitanja i promociju kulture čitanja – Natjecanje u znanju i kreativnosti Čitanjem do zvijezda održava se već 14. godinu zaredom. Cilj projekta je zainteresirati učenike za dodatno čitanje nelektirnih djela; razvijati kod učenika kritičko mišljenje i vještinu samostalnog pronalaženja informacija, potaknuti individualni i timski rad; poticati razvoj kreativnosti.

Natjecanje se provodi u dvije kategorije: ispit znanja iz zadanih knjiga koje povezuje jedna tema i izrade kreativnoga uratka na zadanu temu, a prezentira se usmeno. Ovogodišnja tema bila je Volim London.

 Učenica 8.d.razreda Ella Longo povezala je svoje dvije ljubavi, čitanje i likovno izražavanje, u prekrasan likovni uradak. U njemu je objedinila sadržaje i motive iz pročitanih knjiga. Njezin rad na županijskoj razini dijelio je 1.mjesto s učenicom iz Krivodola i tako se plasirao na državnu razinu natjecanja.

Na državnoj razini osvojila je 9.mjesto i svima prenijela jasnu poruku kako neodgovorno ponašanje ljudi može utjecati na naš jedini dom- Zemlju.

Natjecanje je održano 5.5.2023. godine u Čakovcu.

ECO CALENDAR

U sklopu e twinnig projekta učenici 4.a sa svojom učiteljicom i knjižničarkom izrađivali su Eco Calendar

 

DALMATI RIMLJANI 0:0

OŠ Pujanki i OŠ Trilj sujeluju u zajedničkom projektu Dalmati rimljani 0:0

https://www.dalmacijadanas.hr/povijesna-utakmica-na-starom-placu-pehar-uz-zvizduke-i-negodovanje-otisao-u-trilj-ceka-se-uzvrat/

 

 

 

ČITANJE NE POZNAJE GRANICE/BRANJE NE POZNA MEJA

Učenici 1.a razreda sudjeluju u međunarodnom projektu Čitanje ne poznaje granice. Ove godine učenici su se upoznali sa djelom slovenske književnice Ele Peroci. Učenicima je profesorica Antea Kasalo pročitala priču Maca Papučarica. Priča je izabrana s ciljem osvještavanja učenika o važnosti discipline u kući kako bi od malih nogu stekli odgovornost na temelju koje bi kvalitetnije gradili život.

 Metodom razgovora učenici su zaključili koje osobine karakteriziraju macu. S druge strane, vrijednoj i pažljivoj maci opisom se suprotstavljaju neuredna i nepažljiva djeca. Potaknula sam učenike da izvuku pouku priče kako se trebaju brinuti o svojim stvarima i biti zahvalni što ih imaju.

Učenici su izrečenu pouku primijenili na svakodnevni život u obitelji potaknuti pitanjem kako bi oni mogli pomoći svojim roditeljima koji su nekada umorni. Prikazujući slike kućanskih obveza za djecu na prezentaciji, učenici su komentirali što oni rade kod kuće kako bi uljepšali dan svojim roditeljima.

Naposljetku, radionica je uspješno završila uz igru. Djeca su odigrala igru Memory čija je svrha razvoj pamćenja i uočavanje detalja. Prva je grupa trebala pronaći jednake fotografije maca, dok je druga grupa nalazila jednake fotografije papučica.

Uspješno realizirana radionica i zadovoljna lica učenika dodatni su poticaj u provedbi novih, korisnih i zanimljivih aktivnosti s ciljem promicanja čitanja i primjene knjiških mudrosti u svakodnevnome životu.

 

MJESEC HRVATSKE KNJIGE

Od 15.10. do 15.11. traje Mjesec hrvatske knjige. Tim povodom za učenike prvih razreda knjižnica je organizirala natjecanje u izradi najljepšeg straničnika. U 1.a razredu nagradu je osvojila Mia Marović, a u 1.b učenica Marija Maleš.

 

 

RAZMJENA STRANIČNIKA

4.a razred sudjelovao je u Međunarodnom projektu Razmjena straničnika. Ove godine partneri su nam učenici iz Indije točnije iz CITY MONTESSORI SCHOOL. ALIGANJ CAMPUS II, LUCKNOW, U.P. INDIA

      

 

NOĆ KNJIGE 

U Noći knjige (23.4.) čitali smo lektiru Pismo iz Zelengrada, koja je, zbog svoje ekološke teme, bila izvrsna poveznica s ranije obilježenim Danom planeta Zemlje (22.4.). 
Posebno nas se dojmilo samo pismo koje su životinje poslale odraslima kao upozorenje. Shvatili smo koliku štetu odrasli čine prirodi nekim svojim postupcima.
Odlučili smo da ćemo mi uvijek biti poput djece iz priče, odgovorni prema prirodi, čak i kad odrastemo. 
U nadi da ćemo svojim primjerom potaknuti i ostale, proveli smo nekoliko aktivnosti. Pridružili smo se akciji čišćenja školskog okoliša, izradili smo plakate s eko-porukama koje smo postavili po školi te smo reciklirali stari papir. 
Za kraj smo zaigrali Plickers te tako još jednom ponovili sve što smo naučili. 

 

 

GODINA ČITANJA

Poštar Zeko Brzonogi

Uz lektiru Poštar Zeko Brzonogi Želimira Hercigonje povezali smo i nastavne sadržaje drugih predmeta: pisanje pisma (Hrvatski jezik), upoznavanje mog mjesta, zanimanja, ustanove i divlje životinje (Priroda i društvo), izrada poštanske marke i zeca (INA/Likovna kultura) te igranje starih igara (TZK).

Kao motivaciju s knjižničarkom smo odigrali igru asocijacije u kojoj smo došli do glavnog rješenja – zeca.

Maskota zeca, kojeg smo nazvali Mirko, potakao nas je na razgovor o raznim stvarima.  Pričali smo o blagdanu koji nam dolazi, šumi i divljim životinjama, životinjama s osobinama ljudi (naučili smo što je personifikacija), razgovarali smo i o zanimanju poštara te smo se polako pripremili na čitanje nove lektire. Izradili smo magnetiće u obliku zeca koje smo poklonili roditeljima, a mi sami smo se osladili čokoladnim zečevima.

Toliko nam se svidjelo u knjižnici da smo zvonjavu školskog zvona dočekali  neodobravanjem.

Na satovima Prirode i društva upoznali smo svoj zavičaj, svoje mjesto i običaje koje nas povezuju. Upoznali smo pravila igranja balota te smo na satu Tjelesne i zdravstvene kulture zaigrali nekoliko partija. Na satu smo Hrvatskog jezika nadopunili znanje te naučili što sve treba sadržavati jedno pismo, a sve smo povezali na satu INE gdje smo izrađivali svoju poštansku marku.

Toliko smo bili ponosni na svoje markice da smo pozvali u goste i jednog poštara! Njegovo stručno oko pregledalo je naše radove, odabrao je najljepšu marku i uručio prigodnu diplomu.

Kad je nakon svega podijelio pisma za učenike, tad je počela prava akcija. Učenici su shvatili da su „zaključani“ te da trebaju postati maleni detektivi kako bi uspješno „pobjegli“. Uslijedila je igra escape room u kojoj smo povezali snalažljivost, zaključivanje, čitalačko umijeće i malo matematike.
Nakon što smo uspješno riješili i ovaj zadatak, svoje znanje o lektirnom djelu provjerili smo kvizom u Kahootu te smo zajedničkim snagama izradili svoje zečeve od čarapa na satu Likovne kulture. 

Ne trebamo napominjati koliko nam je ova suradnja s knjižničarkom bila zanimljiva. Učestalo je pitanje učenika bilo:„Učiteljice, a što ćemo sljedeće čitati?“

 

GODINA ČITANJA

učenici 4.a razreda susreli su on line književnika mladena Kopjera i u ugodnom razgovoru saznali o književniku, njegovim djelima,ali i privatnom životu.

Bookmark Exchange Project/ razmjena straničnika

Ove školske godine OŠ Pujanki priključila se međunarodnom projektu Bookmark Exchange Project/ razmjena straničnika. Projekt je podijenjen u dvije grupe, učenike do 12 godine i učenike iznad 12 godina.

U projektu do 12 godine sudjeluje 748 škola iz cijelog svijeta. Jedna od tih škola je i naša.

Učenici 4.d razreda sa svojom učiteljicom Jelenom Runac i knjižničarkom izrađivali su bookmarkere za svoje nove prijatelje iz Slovenije.

 Škola partner nam je OŠ Šmartno, Šmartno pri Litiji.

Tema ove godine je Finding your way to good health and well being/Pronađi put do dobrog zdravlja i blagostanja.

Učenici 4.d napravili su klasične straničnike ali i straničnike od vune u obliku pčelice kao simbol rada i blagostanja.

    

 

Tjedan kodiranja
20.10.2020. Europski tjedan programiranja provodi se kao virtualni i potpuno besplatan događaj. Ova inicijativa promiče kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Ideja je učiniti programiranje vidljivijim svim uzrastima, pokazati kako oživjeti ideje kodom, demistificirati ove vještine i motivirati ljude na učenje. Škole na bilo kojoj razini i učitelji svih predmeta pozvani su na sudjelovanje u EU Code Week-u kako bi pružili priliku svojim učenicima da istražuju digitalnu kreativnost i kodiranje.

Kroz binarni sustav kodiranja upoznali su i pojam ”pixel” kao najmanji element ekrana od kojeg se tvore slike. Pomoću binarnih kodova izrađivali su pixel slike sa slovima I brojevima.

Učenicu su tako došli do kratice za Mjesec hrvatske knjige koje se obilježava svake godine od 15.10. do 15.11.

J.K. I M.Č-M

      

 

Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja

Međunarodni projekt školskih knjižničara Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja je projekt između hrvatskih i slovenskih škola.

U hrvatskim se školama čitaju prijevodi slovenskih autora, a u slovenskim hrvatskih autora. Književna djela čitaju se naglas i povezuju s Nastavnim planom i programom kroz međupredmetno povezivanje. Projekt pored čitanja i obrade književnog djela sadrži i istraživački rad u kojem učenici istražuju povijest, kulturu i znamenitosti kraja škole partnera.

Učenici 3.d razreda 2019./2020.godine čitali su književno djelo Anica i sportski dan slovenske autorice Dese Muck.

Prije pročitanog književnog djela učenicu su razgovarali, zaključivali i zamišljali što se krije iza naslova Anica i sportski dan. Što misle kako Anica izgleda, koliko ima godina, čime se bavi i koji su njezini hobiji. Ilustrirali su naslovnicu a zatim smo otkrili tko je bio najbliže sadržaju naše knjige.

Istraživali smo o autorici, o mjestu gdje živi ali i o Sloveniji.

Na kraju školske godine organizirali smo sportsko natjecanje.

Učenici su dobili diplome, nagrade za osvojena mjesta i zaključili da je važno čitati.

     

 

 

 DAN RUŽIČASTIH MAJICA- Tijekom veljače psihologinja i knjižničarka škole održali su radionice u nižim razredima na temu Prevencija nasilja. Učenici su naučili kako prepoznati nasilje, kome se obratiti u slučaju nasilja i kako sukob riješiti mirnim putem. Na ružičastim majicama učenici su cratali i pisali na zadanu temu. S učiteljicom Jelenom Runac radove smo izložili u prostorijama škole i obilježili Dan ružičastih majica koji se u cijelom svijete obilježava 26.2. 

 

ČITANJEM DO ZVIJEZDA-5.3.2020. Ove školske godine OŠ Pujanki krenula je u fantastično putovanje Između stvarnosti i fantazije. Čitanjem do zvijezda je projekt knjižničara s ciljem da približi učenicima čitanje i probudi maštu. Županijsko natjecanje održalo se u OŠ Bol-Split u kojem su naše učenice osvojile 10.mjesto u znanju, a prvo mjesto u kreativnom uratku. Knjige koje su učenici morali pročitati su: 

1. Harry Potter i kamen mudraca, J. K. Rowling (Algoritam)

2. Nikadgrad : Kušnje Morrigan Crow, Jessica Townsend (Znanje)

3. Zmaj ispod Staroga grada, Krunoslav Mikulan (Naklada Ljevak)

 

ČESTITAMO učenici 6.d razreda SARI DUDE koja je pozvana na državno natjecanje početkom svibnja.

    

E-dnevnik

Produženi boravak

Linkovi

     

        

          

            

 ictunastavi.blogspot.gr

 

       

Obavijesti o provedenim aktivnostima u okviru Erasmus+ projekata možete pronaći na ovoj poveznici:   https://live.etwinning.net/profile

Materijale s radionica Večeri matematike možete pronaći na sljedećem linku


Dokumenti MZOS





preskoči na navigaciju