preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

       

JUTRO
    1. sat:    08:00 - 08:40
    2. sat:    08:45 - 09:25
    3. sat:    09:30 - 10:10
    odmor    10:10 - 10:25
   4. sat:    10:30 - 11:10
    5. sat:    11:15 - 11:55
    6. sat:    12:00 - 12:40

  POSLIJEPODNE
    1. sat:    14:00 - 14:40
    2. sat:    14:45 - 15:25
    3. sat:    15:30 - 16:10
    odmor    16:10 - 16:25
   4. sat:    16:30 - 17:10
    5. sat:    17:15 - 17:55
    6. sat:    18:00 - 18:40

Novinarska grupa

 

 

 

 

 

 

za ulaz klikni na sliku ...

 

Escape room- Ključić oko vrata

17.12.u školskoj knjižnici učenici 4.d razreda obradili su lektiru Ključić oko vrata na jedan drugačiji način, pomoću Escape room-a. Escape room smo napravili uživo koristići se različitih pitanjima, zagontkama i zadatcima.

Dan prije učenici su morali dešifrirati svoj tim pomoću različitih znakova. Timovi su bili : zeleni, plavi, crveni i žuti. Unutar timova odredili su vođu i kojim će redom tražiti zagonetne predmete.

1. zadatak bio je pronaći papir u boji svog tima na kojem se nalazila križaljka.

2.zadatak: da bi došli do pitanja pomoću kojih će ispuniti križaljku morali su riješiti zagonetku. rješenje zagonetke bio je predmet, a ispod predmeta ključić s novom uputom. U uputi je pisalo da pronađu škrinjicu koja je omotana bojom tima.Škrinjicu su otključali s ključićem i unutra pronašli pitanja za križaljku.

3. zadatak: Kada su riješili križaljku rješenje je bilo ISPOD STOLICE. Ispod stolice nalazio se novi zadatak. Pomoću asocijacija trebali su pogoditi o kojem dijelu Zagreba se radi i taj dio pronaći negdje u knjižnici. Iza natpisa dijela Zagreba krio se matematički zadatak koji je bio 2.dio šifre. 1. dio šifre bio je zadatak iz lektire.

 

4. zadatak: Tim koji je najbrže riješio matematički zadatak i došao do šifre otišao je do ormarića na kojima se nalzio lokot koji se otključava pomoću dobivele šifre.

Učenici su otvorili ormarić i pronašli kutiju iznenađenja. U kutiji su se nalazili pokloni za pobjednički tim ali i 5 koje su dobili zbog dobrog poznavanja lektire ali i brzine logičkog zaključivanja i suradničkog rada.

 

 

Čokoladne godine- lektira učenika 4.d razreda, 19.10.2020.

Učiteljica 4.d razreda u suradnji sa školskom knjižničarkom izradila je igre prema lektiri Čokoladne godine. Igre su bile: Čovječe ne ljuti se, memory, lenta vremena i obiteljsko stablo.

 

       

 

Na satu lektire učenici su kroz igre provjerili svoje znanje i dobro se zabavili.

 

 

       

 

Pale sam na svijetu- lektira učenika 1.a razreda, 28.2.2020.

U petak (28.2.) 1.a razred posjetio je školsku knjižnicu. Zajedno s knjižničarkom pročitali smo i obradili svoju prvu „ozbiljnu” lektiru (Pale sam na svijetu). Saznali smo kako bi to izgledalo da smo sami na svijetu, ali i naučili da kada bi nam sve bilo dostupno to i ne bi bilo baš tako zabavno kako nam se na prvi pogled činilo. Nakon čitanja i razgovora o knjizi, knjižničarka nam je pripremila kviz znanja kroz koji smo pokazali koliko smo dobro razumijeli priču.

Za kraj smo od papira napravili aviončiće te smo u školskom atriju, baš poput Palea, pokušali pogoditi Mjesec. Bilo nam je jako zabavno i veselimo se nekoj novoj lektiri!

 

 

Pripovijest o dr.Dolittleu- lektira učenika 3.d razreda, 3.3.2020.

Djeca najlakše uče kroz igru. Kako bi približili lektiru, tj.sadržaj lektire Pripovijest o dr. Dolittleu osmislili smo 4 društvene igre. Sve igre bile su iz sadržaja lektire i na taj način su ponovili ali i nešto novo naučili.

1. igra je bila igra Memory, ali ovaj put nisu spajali 2 kartice nego 3.

 

2- igra je igra Domino u kojoj su pobliže upoznali likove iz naše lektire.

 

3.igra je Životinjsko carstvo gdje su u tablice trebali smjestiti životinje i njihovo stanište. Isto tako su razvrstavali mjesto, novac i ljude u posebnu rubriku. 

 

4. igra Put oko Afrike, učenici su plovili brodom oko Afrike i kad bi stali na upitnik morali su točno odgovoriti na pitanje da bi mogli nastaviti plovidbu do cilja. Ako bi netočno odgovorili na pitanje s kartice učenik se vraća dva polja unatrag.

 

 

 

 

 

Bijeli jelen- lektira učenika 3.d razreda

 

Kako se lektira može obraditi na drugačiji, zanimljiviji način pokazala nam je naša učiteljica Jelena Runac i školska knjižničarka. U knjižnici smo učili o enciklopediji i kako se njome pravilno koristiti. Najbolje se uči ako se praktično napravi. Čitali smo Bijeloga jelena Vladimira Nazora za lektirno djelo. Knjižničarka je osmislila zadatak da istražimo u parovima životinje koje se spominju u knjizi. Podatke smo morali istražiti u životinjskoj enciklopediji.

A zatim smo izradili memory kartice. Na jednoj je nacrtana životinja a na drugoj podatci o njoj.

       

Lektira nam je bila poticaj za izradu društvene igre. Mi učenici sami smo smišljali pitanja koja će se koristiti u igri.

   

Zatim smo crtali bijeloga jelena, a nagradu za najbolji likovni rad dobila je učenica Roza Samardžić. Nagrada su bile personalizirane puzzle.

 

            

I još je jedna igra zatim uslijedila. Na kockice smo nalijepili likove i mjesta iz lektire. A na treću kockicu glagole. Trebali smo bacati sve 3 kockice i sastavljati rečenice od slika i glagola koje smo dobili.

     

 

Dobro smo se zabavili i jedva čekamo novu lektiru na drugačiji način!

E-dnevnik

Produženi boravak

Linkovi

     

        

            

 ictunastavi.blogspot.gr

 

       

Obavijesti o provedenim aktivnostima u okviru Erasmus+ projekata možete pronaći na ovoj poveznici:   https://live.etwinning.net/profile

Materijale s radionica Večeri matematike možete pronaći na sljedećem linku

Priloženi dokumenti:
Odluka Erasmus.pdf


Dokumenti MZOS





preskoči na navigaciju