preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

       

JUTRO
    1. sat:    08:00 - 08:45
    2. sat:    08:50 - 09:35
    3. sat:    09:40 - 10:25
    odmor    10:25 - 10:40
   4. sat:    10:45 - 11:30
    5. sat:    11:35 - 12:20
    6. sat:    12:25 - 13:10

  POSLIJEPODNE
    1. sat:    14:00 - 14:45
    2. sat:    14:50 - 15:35
    3. sat:    15:40 - 16:25
    odmor    16:25 - 16:40
   4. sat:    16:45 - 17:30
    5. sat:    17:35 - 18:20
    6. sat:    18:25 - 19:10

Priloženi dokumenti:
zadaci grafikoni a.xlsx

Vijesti

Stručno usavršavanje učiteljica u Reykjaviku

U sklopu trogodišnjeg Erasmus+ KA1 projekta “CLIL..I Will” Osnovne škole Pujanki u Splitu,  financiranog iz europskih fondova putem Agencije za mobilnost i programe EU, učiteljica razredne nastave Marijana Šundov i učiteljica engleskog jezika Marija Čarija Agoli  sudjelovale  su na mobilnostima stručnog usavršavanja  u Reykjaviku  na Islandu. Na seminaru je sudjelovalo 15 učiteljica iz: Poljske, Litve, Španjolske i Hrvatske. Projekt sadrži ukupno 8 mobilnosti. Kordinatorica projekta je učiteljica engleskog i talijanskog jezika Marija Čarija Agoli.

Tema seminara je nova metodologija u nastavi-  planiranje CLIL  lekcije kojom se integriraju sadržaji stranog jezika i ostalih nastavnih predmeta.

Seminar se sastojao od radnog djela i posjeta kulturnim znamenitostima grada i okolice. Započeo je teoretskim dijelom – što je CLIL, vrste CLILa,  principi, tehnike i načini motiviranja učenika u  CLIL lekcijama  Postoje intrinsic (unutarnja motivacija) i extrinsic (vanjska) motivacija. Prikazani su razni načini motiviranja učenika te  aktivnosti kojima se potiču aktivnosti slušanja, čitanja, govora i pisanja. Kad planiramo CLIL lekciju, važno je razlikovati SOFT CLIL i HARD CLIL lekcije. U soft CLIL lekciji naglasak je na usvajanju jezičnih sadržaja, a u hard CLIL na usvajanju sadržaja drugog predmeta. U obje vrste lekcija učenik je u središtu nastavno-obrazovnog procesa.

Zatim se govorilo o upotrebi tehnologije u nastavi- uređaja i web alata. U praktičnom dijelu trebalo je u grupama izraditi CLIL lekciju koristeći Bloomovu taksonomiju,  vodeći računa o principima CLIL-a  i obrazovnim ishodima koji uključuju četiri “C”: Collaboration (suradnja), Communication (komunikaciju na stranom jeziku), Critical thinking (ktritičko promišljanje) i Creativity (kreativnost) te načinima  poboljšanja  4 aktivnosti: čitanja, pisanja, govora i razumijevanja.

Posljednji dan seminara  sudionici  su predstavili  školu, zemlju i projekte škole te se dogovarali za buduće  eTwinning i Erasmus KA2 projekte.

Kulturni posjeti su sadržavali vođenu turu gradom u kojoj su sudionici saznali osnovne povijesne , kulturne i geopolitičke činjenice grada Reykjavika  i Islanda. Prvi stanovnici Islanda su bili Norvežani koji su došli u 9. stoljeću. Tijekom stoljeća stanovništvo je raslo. Od 1000 na samom početku,  do 45000 1945. Sada broji 320 000, od toga dvije trećine  živi u Reykjaviku, a ostatak u drugom velikom gradu Akureyri. Premijerka se zove Katrin Jakobsodottir. Glavne gospodarske grane su ribarstvo i turizam. Island se naziva zemljom vatre i leda zbog aktivnog vulkana i više od 400 ledenjaka. Obiluje prirodnim znamenitostima, kao što  su prirodne toplice Blue Lagoon i gejziri na Golden Circle-u, koji sadrži još dvije  popularne turističke atrakcije: Nacionalni park Thingvellir i vodopade Gulfoss. Na Islandu žive autohtone ptice- puffini ili tupik. Prosječna  dnevna temperature je 6.7 stupnjeva C, noćna 2.2.

Ovim stručnim usavršavanjem ne završava projekt. U planu je još 4 mobilnosti te brojne aktivnosti primjene naučenog u razredu,  kao i diseminacije stečenog znanja.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Suzana Cecić Marija Čarija Agoli   datum: 27. 8. 2021.

E-dnevnik

Produženi boravak

Linkovi

     

        

          

            

 ictunastavi.blogspot.gr

 

       

Obavijesti o provedenim aktivnostima u okviru Erasmus+ projekata možete pronaći na ovoj poveznici:   https://live.etwinning.net/profile

Materijale s radionica Večeri matematike možete pronaći na sljedećem linku


Dokumenti MZOS





preskoči na navigaciju