JUTRO
1. sat: 08:00 - 08:45
2. sat: 08:50 - 09:35
3. sat: 09:40 - 10:25
odmor 10:25 - 10:40
4. sat: 10:45 - 11:30
5. sat: 11:35 - 12:20
6. sat: 12:25 - 13:10
POSLIJEPODNE
1. sat: 14:00 - 14:45
2. sat: 14:50 - 15:35
3. sat: 15:40 - 16:25
odmor 16:25 - 16:40
4. sat: 16:45 - 17:30
5. sat: 17:35 - 18:20
6. sat: 18:25 - 19:10
PRIČAM MATEMATIČKU PRIČU
Tijekom školske godine 2020./2021. učiteljica Blaženka Kunac provodi projekt Pričam matematičku priču u kojem mogu sudjelovati učenici koji se žele okušati u pisanju sastava, kratkih eseja i sl. s temama iz matematike ili nekih drugih područja povezanih s matematikom. Tako će učenici osvijestiti važnost matematike u svakodnevnom životu i prisutnost matematike u brojnim životnim područjima. (nastavak pročitajte pod opširnije)
Na početku nastavne godine u projekt su se uključili učenici petih razreda koji pohađaju dodatnu nastavu iz matematike. Prva tema bila je Novac, a zadataka vezanih uz nju nekoliko. Učenici su mogli izmisliti svoju državu, dati joj ime i smisliti valutu kojom se njeni stanovnici koriste, istražiti koje bi žene mogle biti na novčanicama hrvatske kune ili razmisliti bi li imalo smisla u našoj zemlji uvesti neke nove kovanice i novčanice, primjerice kovanicu od 25 lipa ili novčanicu od 300 kuna.
U prilogu možete pročitati njihove zanimljive radove. Možda vas potaknu da i vi napišete nešto na zadanu temu!
Leona Akrap, učenica 8.d razreda, projektu se priključila nakon što je na jednom satu Matematike podijelila s razredom svoje viđenje brojeva. Pročitajte kako izgleda njezin čudesni svijet, vjerujem da ćete ostati iznenađeni! Možda i vi vidite brojeve na neki posebni način? Ako je tako, pišite i tome, a svoj rad možete dati učiteljici ili učitelju Matematike.
Ako lijepo crtate, nacrtajte ono o čemu je Leona pisala. Možda biste znali napraviti strip? Izrazite se kako vama najviše odgovara i podijelite radove s ostalima!
Blaženka Kunac, učiteljica Matematike
Željana Župa, učiteljica Hrvatskog jezika
Materijale s radionica Večeri matematike možete pronaći na sljedećem linku